No periódico dixital puromarketing.com encontro a seguiente noticia:
"La verdad oculta: la publicidad televisiva ya no convence"
Aquí, encontro unha información moi interesante:
"La televisión es uno de los medios más afectados por la crisis. A tenor del último informe ofrecido por Infoadex, la inversión publicitaria ha sufrido un descenso del 18,3% hasta septiembre. Por su parte, el medio online ha experimentado un crecimiento del 3,8%, lo que supone 220 millones de euros. ¿Qué está pasando? ¿Presenciaremos el inicio del final de la publicidad televisiva?"
Se isto segue na mesma línea, Sí. A publicidade televisiva é un formato xa "anticuado". Todos nos cambiamos de canle cando esta aparece no medio da película ou da serie que estamos vendo, e non é por que sea aburrida ou carezca de interés, se non todo o contrario. A Publicidade é abusiva, demasiada, satúrannos. Non permite que lle prestemos interés debido a esta aglomeración de anuncios. Rápidamente intentamos cambiar ou deixamos de prestarlle atención, polo que os publicistas deberían, eu incluida nuns cantos años, reinventarse, deixar de facer o cómodo e o que se cree "seguro", e inmiscuirse nas redes sociais.
"3 de cada 10 empresas españolas todavía no tienen página web". Nos próximos anos, non tan lexanos, debemos adaptarnos ás novas tecnoloxías se queremos evolucionar ó mesmo tempo que a sociedade.
No hay comentarios:
Publicar un comentario