"Los consumidores compran en las tienda offline después de haber recibido promociones online"
Despois de ler esta noticia preguntome se de verdade terá tanta importancia as promocións online, e contestome eu mesma, Sí.
A semana pasada, facendo as primeiras compras navideñas, buscaba como loca unha pixama bonita e claro, barata, para unha boa amiga. Despois de non atopar nada, chegoume unha mensaxe e un correo electrónico no que me invitaban a pasarme por unha conocida tenda de roupa interior femenina donde podería atopar moitas ofertas, entre elas pixamas a un bo prezo, e so con ensinar o correo ou no seu defecto a mensaxe, obtería un porcentaxe de desconto, que aplicado o pixama que me gustaba, quedabame un prezo exquisito. Fun correndo, xa que unha oportunidade coma esa non pasa todos os días.
Se non fose por esa mensaxe eu non iria a esa tenda, desistiría de buscar unha pixama e centraría en calquer outro producto, e con unha simple mensaxe, que pouco lle costou, conseguiron unha compra.
Moitas empresas deberían seguir esta liña, xa que nestes tempos o que buscamos veñen sendo promocións.
Noticia: http://www.puromarketing.com/76/14852/consumidores-compran-tienda-offline-despues-haber-recibido-promociones-online.html
No hay comentarios:
Publicar un comentario