viernes, 21 de diciembre de 2012

Renovarse ou morrer

Despois dunhas cantas semanas, toca despedirse deste cuatrimestre.

Ainda que pareza que non, creo que aprendin bastantes cousas.

Sobre todo que a frase que soa decir miña avoa de "renovarse ou morrer" vai acabar sendo certa.

Acabo de ler unha noticia que di o seguinte:


"2 de cada 3 empresas utilizará Twitter para llegar a sus consumidores y potenciales clientes en 2013"


E agora preguntome, que está a facer esta 1 de cada 3? Esperar a que os clientes lle roguen polos produtos? Se iso é así van frescos, xa que as últimas investigacións din que se poden chegar a perder clientes por non ter unha "mobile store".

Non podemos saber que pasará nun par de anos. Non podo saber se toparei algo que de verdade me motive nesta carreira e se me dedicarei a eso, o unico que sei é que hai que poñerse ó día, e non só eu coa carreira, senon as empresas coa súa comunicación.

Un pracer, Aida.





Noticias: 
http://www.puromarketing.com/42/14835/cada-empresas-utilizara-twitter-para-llegar-consumidores-potenciales-clientes.html
http://www.puromarketing.com/21/14857/estas-perdiendo-ventas-tener-mobile-store.html


No hay comentarios:

Publicar un comentario