jueves, 4 de octubre de 2012

Crítica e Análise das Imaxes

Na terceira clase de Imaxe corporativa falamos da crítica e da análise das imaxes, así como do que pesan as formas dunha imaxe.
No transcurso da clase falamos de qué é máis importante, se as palabras ou as imaxes, a conto do famoso dito "vale máis unha imaxe que mil palabras". Aquí aprendemos que, como normalmente dicimos os galegos, depende. Sí, depende do exemplo que queiramos analizar. En Telepizza fixose un consurso de logos. Aquí son máis importantes as palabras xa que o que distinguimos desta marca é o nome, non un debuxo dunha pizza ou algo semellante.


Pero o analizar os logos de Alemaña e España, o que debería chamar a atención son os colores das bandeiras, ou eso é o que se prentede no orixal, o de Alemaña.


O diferente do logotipo é que ten que recoller os atributos fundamentais, básicos, a integridade require sínteses, coñecer o sector...  Forma o creativo. Debe transmitir o que ti es, e hai que coñecer o sector, a competencia, as cualidades do cliente. A imaxe é o que se ve, iluminación, filmación cinematográfica...  Ten que ser aceptable e romper o escenario de atención, ten que ter as 4. 


Aquí vai un exemplo de varios logotipos que non se sabe se están feitos a propósito ou non, porque raros son para rato... http://www.jerpublicidad.com/blog/?p=1638

No hay comentarios:

Publicar un comentario